Ledsamt...

Börjar bli lite smått tråkigt att blogga.... Är ganska glest mellan kommentarerna om man säger så. Men jag får väl skylla mig själv som är urusel med kommentarer hos er =/

Ska jag avslöja en liten hemlis??? Hela förra året mådde jag pyton och orkade helt enkelt inte engagera mig i andra bloggar. Dock har jag så klart fortsatt läsa mina favvosar..

Men nu när jag äntligen börjar må bättre så är det bara jobbigt att kommentera. Min laptop är kass....Jag måste ha den lutad så mycket framåt att jag ingenting ser om jag inte ligger ner...haha. Och då är det svårt att kommentera. Orkar helt enkelt inte resa mig upp hela tiden för att skriva =/ Sorry....

Inte nog med det....På tal om trasiga datorer. Båda sönernas datorer pajjade innan jul...Snacka om att denna mamman inte har råd till nya. Jäkla skit säger jag. Och snart ryker min med...Då lär jag försvinna =(

Jaja..Nu vet ni varför jag är så kass med kommentarer...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att du får en bättre början på året snart !

Jag har också varit dålig på kommentarer, men nu när man är på G med både det ena och det andra så kommer man igång igen.



Hoppas du får en härlig fredagskväll !



kram

Postat av: Kajsa

Hoppas att din dator inte går sänder. Tycker att din blogg är kul att läsa. Man ser att man inte är ensam om bekymren. Ha en bra fredagkväll.

2010-01-08 @ 18:57:41
Postat av: Camilliondollar Baby

Har inget att skylla på förutom att jag inte alltid orkar att kommentera. Det blir att man läser så många inlägg åt gången via Bloglovin, att jag inte alltid tar mig tid att kommentera för att hinna läsa igenom dem alla.



...och självklart följer jag din blogg via bloglovin.



Hoppas din lördag blir super.



Kram

2010-01-09 @ 09:57:52
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag läser som tidigare men kommenterar mindre...så är det för mig i perioder.

2010-01-09 @ 17:37:28
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback