A little hot...

Oj, vilket alldeles underbart sommarväder..... Och jag har tvättdag ;) Höhö....

Jaja...har fått känna på det lite i alla fall...Gick ut en sväng innan och fick promenadsällskap av yngstingen och hans flickvän. Det var trevligt men hua vad varmt.... Hade för mycket på mig och ändå nästan ingenting ;) Men tro inte jag klagar...Jag ääälskar värmen =)

Har precis nyss stoppat i mig lite kyckling och keso....Första maten idag. Kände helt enkelt inte för att äta innan men det kändes när jag var ute...Blev lite väl snurrigt i värmen.

Nä...Nu ska jag ringa älskling och sen studsa ner i tvättstugan igen ;)


Jag idag.... minus huvud ;)


Kommentarer
Postat av: a-k

Du är fin utan huvud så troligen ännu snyggare med.. =) vad står det på tatueringen?

2010-06-07 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback