Ja men va kul....

Har bannemej haft huvudvärk hela dagen... Och inte av det mildare slaget. Nu längtar jag till sängen....

Skitkul att det inte var några knepiga polyper som orsakar sonens problem... Nej, KVALSTERALLERGI =O Jag bara dööör. Jag som är drottning av städ NOT....
Känner man sig som värsta sämsta mamman eller??? Jo det gör man. Att jag inte kunnat kolla detta innan. Han är allergisk mot hund, katt, häst, gräs och allra mest mot kvalster. Jippie......


Mysig filur va???
 Sådana i mängder delar vi säng med!!!!

Nåväl...Här ska saneras lite lätt men eftersom han inte bara bor här utan även hos pappa och däremellan hos kompisar så tänker jag inte göra mig alltför stort besvär meddetsamma. Jag menar... Kvalsterskydd till sängen  för flera tusen kronor..... Tror inte det va!!! Blir antagligen till kudden först för det var viktigast.....

Annars då? Jo, full jäkla storm i skaune idag....Kallt dessutom =(


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Bara tanken på de små krypen vi delar säng med (nej! INTE karlarna!) gör att det kliar på mig... och de finns ju överallt de djävlarna! Går inte att undvika liksom!

Och om inte jag dammsuger imorgon kommer jag förmodligen bli uppäten av dammråttorna.

Nej, nu tänker vi på något trevligare raring!

Postat av: Gabbi

Uscha!!!

Stackars sonen...



Ha en härlig dag!!

2010-05-07 @ 07:33:00
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Anna

Näämen va f******n? Du som putsar jämt? Jag tror att det va mindre allergier förr innan man städa fram alla kvalster ;)

Kram och hoppas du får en fin helg gumman..

2010-05-07 @ 10:31:25
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback