Tråkiga jag....



Ledsen att jag inte bloggar..... Är så jobbigt när tangenterna inte funkar och om jag kopplar in ett annat tangentbord så flippar datorn ut alldeles. Men kikar in nu bara för att säga hej och att jag lever ;)

Konstigt nog saknar jag inte bloggen nämnvärt.... Men det är nog för att det händer för lite i livet just nu så det finns inte mycket att skriva om. Fast jag har sökt jobb...... I norrut ;) Vill så gärna flytta samtidigt som det känns lite läskigt. Men jag måste börja nånstans och det har jag gjort nu..... Återstår att se om de hör av sig.

Jobbar idag men är sen ledig två dagar och då ska vädret utnyttjas till max.... Kan inte fatta att det är sommarvärme =O Var ju bara nån vecka sen man hängde av vinterjackan.

Mest av allt längtar jag till torsdag.... Då bär det så klart norrut igen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback