Tankar och funderingar...

Jag är så in i bomben trött på min ångest nu..... Det är inte den där hemska panikångesten jag menar för den finns inte längre utan det är den generaliserade ångesten... Varje dag känner jag hur det kramar om hjärtat och jag hittar ständigt nya saker att oroa mig för. Jag orkar helt enkelt inte mer, det sliter så på kroppen.
Vissa dagar bollar jag med tanken på döden bara för att slippa det.... Men nej, det är absolut inget alternativ, bara en tanke.
Jag funderar på att söka hjälp en gång för alla..... Om jag pallar fler sura anklagande läkare :/

Ibland önskar jag att jag bara kunde släppa allt.... Bara flytta från eländet utan några planer alls. Men nej... Inte jag inte. Man måste ju ta ansvar gu´bevars.....

Väntar ju på svar om jobbet och det är ju ännu en källa till oro.... Får jag det så måste jag ju ta ställning på riktigt och det blir jättemycket jobb för mig. Men om jag inte får det är jag tillbaka på ruta ett igen och kommer att bli jätteledsen..... Snacka om att jag är velig.....

Veckan som kommer är ganska hektisk för mig men det är okej.... Lönevecka också och det är välbehövligt ;) Har varit ganska knapert ett tag nu... Men denna månaden får jag tack och lov lite extra pengar i börsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback