Hemma...

Landade hemma för nån timme sen.... Jättetrist men vardagen måste gå sin gilla gång..... Om man ska se något positivt så är det väl att tågen gått som de ska och att här inte är snö ;) Men annars vill jag minst av allt befinna mig här.... Drar mig för att uppsöka sängen.

Jag hade värsta packningen med mig hem för min älskling skämmer bort mig som ingen annan.... Åh alltså vilken man....... Att känna sig värd att få något är inget jag är van vid men det känns så fint...... Bara att han vill köpa en deo till mig får mig att gå på moln....
Men i alla fall så kom jag hem med en ny laptop och lite skor och cd-spelare och lite annat småttogott.... Ja, ni ser :O

Jag älskar denna karl till evigheten och lite till........

Kommentarer
Postat av: Åsa

Inga dåliga presenter! Och du... det är du värd!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback