On my way to bed...

Ska alldeles snart krypa under goa täcket.... Kände bara för att skriva lite först.

Vilka kontraster det finns i livet... Förra veckan hade jag lugn och ro och kunde tänka bara (sanning med modifikation) på mig själv och denna veckan är det fullt hus..... Stora sonen har flickvännen från sthlm. här och sen andra sonen också som e en nattramlare utan dess like. Och ikväll blir det tydligen ytterligare en nattgäst. En kompis som bor ute på mörkaste landsbygden och ville slippa cykla hem nu... Okej då, ibland kan jag väl vara snäll ;)

I alla fall så är det nog så mysigt att ha barnen hemma men åååh, vad jag njuter av lugnet då de är hos pappa... Fatta stresshjärnan som får koppla av lite ;)

Två korta jobbdagar väntar nu innan långjobbhelgen tar vid. Då är det inte tal om några korta dagar inte... Men hey, sen vankas det ju semester gu´bevars :) Om 10 dagar börjar min semester nr 1...

Nä... Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback