Ledig helg...

 
 
 
Ja, nu inleds min lediga helg på hemmaplan... Ska bli så skönt med sovmorgon ;)
I morgon nån gång kommer grabbarna hem hit..... Skönt men jobbigt.
 
Har haft en ganska bra vecka sen jag kom hem från norr.... Fått oväntade pengar och tagit tag i ett jobbigt telefonsamtal (har telefonfobi). Pengarna gjorde att jag kunde gå till frissan igår och tjo, vad jag är glad att ha en frisyr och inte bara pälsmössa :)
Har liksom håret på lite utväxt nu och kan därmet inte snagga med maskin längre. Vet inte om jag vill ha långt hår men längre än nu i alla fall...
Sen ringde jag lilla mamma och bestämde att jag och grabbarna bus firar jul där :) Känns så skönt att det inte bara blir vi tre... Dottern frågade så snällt om hon fick fira med sin pojkvän och hans familj och för mig är det självklart att en vuxen själv bestämmer... Bara hon mår bra så är jag glad liksom... Hon kommer ju säkert hit nån annan dag :)
 
För övrigt så vill jag åka "hem" nu.... För evigt ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback