16 april.

Ännu en ny vacker dag.....Bäst att njuta av det nu för det sägs att det ska bli "kallt" i veckan. Runt tio grader ska det bli vilket visst är normalt för april :/

Här hemma frodas våra växter som maken sådde för nån vecka sedan..Tycker vi har dem överallt...men så blir det väl när man inte bor jättestort. Förresten så åt bäbiskisen upp våra majsplantor som blivit så fina, så nya har blivit satta och nu får vi ställa dem där inte hon är. Hon tycker även om att lägga sig tvärs över alltihop ;D.

Idag ska jag jobba igen, fast inte förrän i eftermiddag och sen blir det lite extrajobb efteråt också så tyvärr blir jag sen hem idag. Det är så typiskt att jag råkade boka in det idag.......Maken ska ju på match och kommer hem ännu senare så pojkarna får vänta lite längre idag på sin kvällsmat, men det tror jag nog de klara.

På torsdag kommer min älskade mamma och hälsar på........Det var ett tag sen vi träffades nu så det ska bli jättekul.......Hon kommer när barnen är i skolan och maken på jobb, så vi får rå om varandra helt själv. Får se om det blir en mysig fika på byn och en massa skitsnack.......Skoj ska det bli.....

image86

Kommentarer
Postat av: mia dh

Ja det är verkligen bäst att passa på att njuta av vädret, kallare blir det ju som sagt. Ha det gott idag...

Postat av: Karin

det där fikat vill jag ha om ett par timmar:p
trevlig måndag på dig!

2007-04-16 @ 09:11:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Crazypill

smarrigt fika! mumma

2007-04-16 @ 09:31:06
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: A

Hej alla. Ja visst ser det gott ut. Ha en bra dag själv på er.

2007-04-16 @ 12:16:44
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback