19 april

Bara regn och rusk idag.....Inget kul alls. Ledig dag och påhälsning av mamsen står på dagordningen.......Ska bli trevligt.
Jag undrar när mitt förbaskade öra ska bli bra....Det är inte lika mycket lock för det längre men det sprakar i det emellanåt och det känns som om det är "tvärdrag" mellan näsan och örat.....När jag cyklar så får jag ont också och det är jobbigt, kan ju inte ha mössa nu precis för då börjar väl folk undra vad jag är för byfåne......Nåväl, får väl ge det en vecka till sen är det jag som ringer vårdcentralen.......
Längtar så till jag får hem mitt halsband som jag vunnit.....Är fortfarande chockad över att JAG vann.....Lilla jag.


image89

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har haft problem med öronen och lockkänsla i 6 år nu....det är skitjobbigt.

jag ska hålla hårt i pojken min..men han kom ändå undan å åkte till jobbet imorses =(

kram!

Postat av: Karin

är det en tomte?:) snyyygg:)

2007-04-19 @ 12:20:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: A

Anna: Usch, sex år.....Låter trist.

Karin: Nja...ska föreställa en byfåne ;)

2007-04-19 @ 15:43:07
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback