Döv

Nu är jag så innerligt trött på mitt öra. Tog sista pencillinet i tisdags men tycker inte att det är så vidare mycket bättre....Jag har visserligen inte superont längre men det gör ont lite emellanåt långt in. Det sitter ett lock i örat på mig och jag känner mig snart döv. Det är så jobbigt när man hör allt och inget. Tycker mig höra saker som jag egentligen inte gör och sen hör jag inte sådant som jag borde höra. Sen har vi förstås dunkandet också....Jag hör hela tiden hjärtat dunka i örat och det är ingen hit för en som haft panikångest och rädsla för hjärtinfarkt........Undrar jag när det blir bättre????
Sen verkar det som om mina magproblem blivit värre också (magkatarr), kanske är det pencillinet som orsakat det. Så fort jag äter så känns det som en stor klump från magen och upp i halsen.....svider som f*n också. Tråkigt tråkigt.......
Jaja, trots alla problem känns det bra idag för jag är ledig..och imorgon med, sen jobbar jag på lördag och det är så gött för det blir massa OB......

Kommentarer
Postat av: Karin

ja:) thanks

Postat av: Wysteriia

Jävligt äckligt om du frågar mig, därför det skulle vara kul att se vilka som betalar för att se det hela. haha :)

Hoppas du blir bättre snart :)

2007-04-05 @ 11:39:21
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback