Gröthjärna

Jag kommenterade innan idag i pyttis blogg om mina drömmar. Att jag så gärna vill skriva eller skapa på annat vis...Men jag har bara gröt i hjärnan just nu.......Jag tror att det lätt blir så när man i många år haft det kämpigt med oro och panikångest och mycket med barnen....Inte haft tid för mig själv riktigt.

Minns när jag gick på KomVux för sex-sju år sedan.Fick alltid MVG på det jag skrev, noveller o.dyl. Och när jag gick i högstadiet och fick högsta betyg i bild.Högsta drömmen då var att bli konstnär eller designer......

Nu till det som är bra......BLOGGEN...Den hjälper mig jättemycket. Varje dag måste jag komma på något nytt att skriva. Det oljar hjärnan och utvecklar tankarna........Det känns bra och jag känner att det utvecklas.

En dag kommer min tur att skriva.......Jag vet det. Måste förresten ta upp mitt tecknande också.....Älskar att teckna med blyerts......


image91

Kommentarer
Postat av: Paola

va kul att du är duktig på skriva :) och du hade fin sida också :)

Postat av: A

Tack så mycket.

2007-04-17 @ 06:13:35
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback