Hypokondriker

Nu har hypokondrikern i mig fått ny fart.....Det var ett tag sen jag trodde att jag hade en dödlig sjukdom nu, men så klart kan jag inte låta bli att fundera när något känns fel.
Denna gången "har" jag nog en hjärntumör eller något. Det är såklart örat som spökar ....Det känns verkligen som om något sitter bakom örat som inte ska vara där. Emellanåt gör det ont och så helt plötsligt hugger det till någon stans i huvudet. Helt vansinnigt jobbigt detta. Det är tur att jag har lite distans till mig själv och är fullt medveten om att jag faktiskt är hypokondrisk, annars hade jag väl suttit här med världens panik just nu......Nåja, har det inte gett med sig efter helgen så är det jag som går till läkaren för så här ska jag inte behöva ha det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback