Jobba.

Snart dags att fara till jobbet. Kvällstjänstgöring som gäller idag.....När jag egentligen inte har tid till det. Massor av läxor som grabbarna behöver hjälp med idag, hoppas de påbörjar det själv och sen får vi fortsätta när jag kommer hem......Jobbigt att de har så svårt för att komma igång själv och framförallt komma ihåg det. Nåväl, bara till att hoppas på det bästa. Kanske hinner papsen hjälpa dem en stund efter maten innan jag kommer hem. Jag tror minsann att solen även idag kämpar sig fram mellan molnen:), och så blåser det inte mycket alls idag....Duschen nästa ;D.

Ser att blogg.se ska ligga nere ett tag i natt........Hoppas de skyndar sig, ja jag är patetisk, men jag vill sitta och läsa bloggar klockan fem på morgonen innan jag väcker barnen.........

Ska förresten köpa mig ett nummer av upphypade Modette idag och se vad det är.


image78

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åh modett, måste också prova. har inte sett tidningen förut.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback