Lördag

Kallt det var att cykla hem idag.....Solen skiner och det ser jätteskönt ut..men det blåser iskallt, brrrr.......

Ska bara ta det lugnt idag, är ju inte speciellt skönt att vistas i trädgården idag. Finns heller inget särskilt som behöver göras inne och tvätten sköter maken :).

Har suttit och läst lite bloggar nu på förmiddagen och många skriver om talang 2007 som går på 4:an, jag missade det igår och retar mig nu att jag gjorde det för det verkar som att det var ett bra avsnitt, eller???
Kanske kommer repris.....säkert i morgon och då jobbar jag ju också :/. Men, men jag dör ju inte av att missa det... Bara retar mig lite.


Kolla in denna synvillan lånad på  
http://www.roligabilder.org/index.htm


image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback