Måndag?

Ja inte känns det precis som måndag......I och för sig jobbar maken men resten av hushållets medlemmar är lediga så det känns söndag.....
Jag skulle egentligen jobbat i dag men blev ledig för att inget händer på jobb...Men i morgon är det min tur att jobba ett par timmar...........Nåväl för min del går det alldeles utmärkt för det ger massa OB.

Solen skiner idag med men hu vad det blåser....Ser faktiskt äckelkallt ut......Vill stanna inne.

Jag har inga som helst planer för valborg...Länge sen jag växte ifrån behovet att göra något speciellt bara för att det är valborg.......Tycker att det är mest som vilken dag som helst. Vi kommer väl antagligen att gå och titta på en eld någonstans, för att barnen vill det, men det är så långt jag sträcker mig.....

Återkommer senare med nya inlägg men just nu har jag annat att göra.....Ha det...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Här i umeå var det "Äckelkallt", som du beskrev det! (Vilket bra uttryck!) Så därför, och även för att vi har en liten Pontus P hund, så blev det en lugn hemmakväll istället! Bra mycket mysigare än att stå och huttra vid någon brasa!

Postat av: A

Ja...Vi gick inte heller till någon eld. Kände inte för det:)

2007-05-01 @ 12:22:24
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback