Morgon

Ny dag, nya friska tag :). Ser ut att bli sol idag och det kan behövas efter gårdagen med storm och regn....kändes som om hösten var tillbaka :S.
Det var skönt att ha mamsen här igår...Behövde verkligen prata med någon....Har ju inte för många att prata med:/.

Tack ni som skriver och stöttar mig i bloggen....Känns jätteskönt...........Tack,tack.

Idag är det dags att jobba igen....Får dock börja senare än vanligt, skönt, behövs inte där direkt......

Damen från skolan som jag skrev om igår ringde mig igår när jag stod på en bensinmack i storm och regn, så jag kunde inte prata då. Hon ska ringa idag på förmiddagen.........Tur är det för jag pratade inte med dottern förrän i går kväll och det hon hade att säga är det viktigt att jag vet när jag pratar med damen.....Stackars min dotter, hon tyckte t.o.m.  att de gick för hårt åt fd. kompisen (hon som trakasserar)....Det är skolan i ett nötskal.....De vill inte ha inblandning av föräldrar...Vill manipulera eleverna totalt.
Damen ifråga sa till dottern att " mamma kan ju inte vara med dig alltid", Nähä...Är det du som bestämmer det eller??? Jag finns alltid för mina barn....


Ha en bra dag.....

image92

Kommentarer
Postat av: Karin

skön kommentar du skrev till den anonyma i min blogg, tack;)

Postat av: Mija

Håller med dig... man finns ALLTID för sina barn, och dagens skolor är på väg åt pipan.. Respektlösheten och aggresivitet tar över.. vet av egen erfarenhet. kram!!

2007-04-20 @ 10:36:30
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Anonym

Karin: Haha...Knäpp typ.

Mija. Ja, det är inte lätt för dagens ungdom....

2007-04-20 @ 11:16:50
Postat av: A

Har visst väldigt bråttom idag ;) Det var jag som skrev nyss.....

2007-04-20 @ 11:18:13
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Zetareh

Jag förstår verkligen inte hur man kan bete sig på det viset. Vadå, att "mamma inte kan vara med dig alltid". Har man en mamma som bryr sig, så ska hon självklart ställa upp för sin dotter, precis som du gör. Har själv en mamma som ställer upp, precis som du och jag kan tänka mig att din dotter är lika glad som jag över sin mamma. Jag vet inte själv vad jag skulle gjort utan min.

2007-04-20 @ 11:44:38
URL: http://zetareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback