Ny jacka :)

Nu är jag snart helt döv.....Vilket lock jag har för örat och det känns som om det börjar på andra örat också....Visserligen sa läkaren att locket kunde sitta i flera veckor men jag hate it. Har även lite ont emellanåt och tycker att pencillinet borde ha verkat nu.
Var och shoppade lite igår:) Det blev second hand och jag fick tag på en jacka som påminner lite om en parkas, ska bara plocka ut axelvaddarna eftersom jag redan är bredaxlad så det räcker. Den är verkligen jätteskön och kostade bara 95 :-. Köpte också en kort grå plisserad kjol, får se om det är något jag kommer att använda.
Ännu en solig dag......bäst att njuta av det för jag är så rädd att det snart är slut för en tid:(. Kanske dags att jobba lite i trädgården, om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

second hand är bäst! =)

Postat av: Minna

Vilket kap

2007-04-01 @ 10:11:49
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: A

Yes, bäst.......

2007-04-02 @ 20:44:20
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback