Så ja

Mår inget vidare idag.....Jä*la idiot man är, men men, finns inget att göra just nu......Bara gilla läget, annars går jag bara omkring med en massa magont. Fattar inte varför jag aldrig lär mig......samma sak om och om igen. Måste jag göra alla så besvikna????

Solen skiner i alla fall....Man får ju vara nöjd med det lilla. Jobbkväll ännu en dag och idag känner jag inte alls för det. Örat har börjat värka igen.....Trodde ju att det var på väg bort. Men nädå.

När man har en såhär dålig dag så känns precis allt skit.....Känner mig fet och sladdrig, blä.....Känns inget kul att klä på sig i dag för allt känns bara så fel.

Ja....Jag ska kallas vuxen, men vi har väl alla våra problem att brottas med och idag känner jag mig inte särskilt vuxen........Men i morgon är en annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback