Så trött.

Idag var vi och spelade minigolf med jobb.....det var kul också var det ju så skönt väder. Men fy vad jag fick ont i mina fötter. Till sist kändes det som om jag hade två nummer för små skor. Nu har det gått ett tag då jag inte haft så förfärligt mycket krämpor men så klart varar det inte jättelänge för nu är det här igen :(
Har så ont i benen, kan knappt gå, har också så ont i armarna.........Orkar knappt skriva detta. Hoppas det snart är över igen.

Usch.....Läste just på aftonbladet om en liten 9. årig kille som hittats hängd på skolans toalett.....Låter så hemskt, det spekuleras om att han tagit livet av sig. Tycker det är så hemskt med alla barn och ungdomar idag som mår så dåligt att de vill dö.......Förekommer ju så mycket mobbing också. Fy bubblan säger jag.......Sänder en tanke till de anhöriga.........

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Åh, man blir så ledsen när man läser sådant! Varför ska det förekomma? Sänder också en tanke! Ha en fin kväll du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback