Sjuka

image114

Nähä....Blir inget möte idag då vi är lite sjuka här hemma.....får flytta fram det ett par dagar. Jag har fått en fruktansvärd nackspärr......Fy bubblan säger jag bara:(. Så fort jag rör mig minsta lilla går hela vänstra delen av nacken/ ryggen i smärtsam kramp.....Var jättesvårt att somna i går kväll, gick ju inte att ligga på något sätt utan att det gjorde ont.........Somnade till sist i alla fall men skönt var det inte......

Grått det är här i dag då.....Men nu är värmen på ingång om man ska tro på tidningarna:)


image115




Kommentarer
Postat av: Mija

Hej.
Har du nån förskolelärare/smart mamma/nån med mycket åsikter/psykolog/amatörpsykolog o.s.v här inne på din blogg som kan komma in på min blogg och kommentera ett desperat inlägg lite? Jag behöver hjälp........ Kram från mamma Mija


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback