Slut för i dag, tack för idag...

Äntligen var denna arbetsdagen slut och jag med;). Söndagar är verkligen de värsta dagarna att jobba.....Tror det är för att man även måste städa då. Det sliter ju väldigt på kroppen, så nu är jag rent urlakad.......

Nu ska jag ta det lugnt, ska snart spela in OC till dottern för hon hinner inte hem tills det börjar. Hon och maken har varit i Trelleborg idag och sett "Di blaue" spela.......Kan tro att de inte är jätteglada när de kommer hem....Malmö förlorade ju idag :). Ja, jag skrattar men det är bara för att jag är totalt ointresserad och så är det kul att retas lite med dem........Egentligen tycker jag ju det är lite kul om de vinner, men det tänker jag inte erkänna för dem.....;)

Imorgon är det åter igen dags för en heldag på kurs......Och så klart är det på min lediga dag:(.........Tur att man får extra betalt för att gå dit.

Ha det.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback