slutkörd

Usch vilken dag......Inte bra att tvinga iväg mig på kurs när jag har jobbat helgen......Behövde verkligen min lediga dag . Sitta hela dagen är ingen hit, dåligt med raster var det också....
Har så ont i benen nu att jag knappt kan gå:( . Det är verkligen synd att det ska behöva bli så här för det var en intressant dag i övrigt och stundtals riktigt rolig, men idag orkade jag verkligen inte engagera mig. Men, men nu är dagen över och jag får sitta och dra upp benen nu.........Har precis ätit kvällsmat också, det blev fullkornspasta med carbonarasås, riktigt gott var det.
Sur är jag på kanal 5 idag......Inget CSI, vad är det för fasoner??? Bara för att visa finalen av hundra höjdare....Det är ju min stående måndagsunderhållning. Vad ska jag nu göra ikväll? Jaja, inte dör jag i alla fall;)

Möte imorgon med dotterns skola.....Får väl se vad det leder till. Ingenting förmodligen........Vi får se. Uppdatering följer i morgon kväll.

image110

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Håller tummarna att det fixar sig imorgon med träffen på skolan! Hade jag känt dig bättre, och bott närmre, hade jag kunnat följa med dig och slå någe hårt i huvudet på dem! Jag tycker verkligen att de har hjälpt till att utsätta din dotter för mobbing! Hon skulle ha fått möjlighet att framföra sina bekymmer UTAN att behöva konfronteras med de som utsatt henne för detta!
Nu fick jag sudda bort en hel del av mina kommentarer! Jag ber om ursäkt, men jag blir helt knäpp i huvudet när någon far illa!

Stå på dig imorgon! Du har rätt i ALLT! För ingen känner ju ditt barn så väl som du gör!

LYCKA TILL! (PS. Skolverket har en bra hemsida...!)

Postat av: A

Tack för alla fina ord...

2007-04-25 @ 07:00:09
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback