vilken dag

Puh, vilken dag......Jag har gått och gått och gått. Är så trött i benen men det var definitivt värt det för dottern och jag har haft det jättetrevligt. Handlat en hel del har jag gjort. Till mig själv blev det en klänning och ett linne och lite smågrejer. Till dottern blev det byxor och solisar och sen fick sönerna byxor och T-shirts.....Sen var vi och lunchade också och jag åt världens godaste räksallad medan dottern åt baguette med räkröra......
Tillbaka i hembyn var det dags för sönerna att klippa sig.....De blev verkligen jättefina. Äldste sonen är nog galen för han har varit och badat i sjön nu på  kvällen.........
Till kvällsmat åt vi grillat kött med en god sallad så nu är jag mätt och belåten......Nu är jag bara så supertrött......
I det stora hela har det varit en mycket bra dag.......

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Förstår att du måste vara ganska slut på! Vad roligt att du hittade något till dig själv - oftast brukar man bara komma hem med allt man har handlat - till barnen!
Förresten, vilken modig son du har som har badat! Brr!! Jag fryser bara vid tanken...!
Må så gott och tack för dina livlinekommentarer..! TACK!

Postat av: A

Ja, visst är det oftast så att man kommer hem med något åt barnen.....Ja fy sjutton för att bada...

2007-04-28 @ 07:29:41
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback