konstigt...

image779


Varför är det så att när jag har möjlighet att blogga så står det ofta rent stilla i huvudet......? Kommer inte på mycket att skriva. Jag känner mig också så stressad av att jag vill läsa och kommentera andras bloggar samtidigt som jag vill skriva här.....Kanske är det så att det är en kombination av två grejor.....Den ena är att jag har för mycket i livet nu.....Får inte plats så mycket mer i hjärnan och det andra är väl så enkelt som att bloggning ska vara spontant.....Inget man kan planera och det måste jag ju på ett sätt göra nu.....Men men jag hoppas att ni håller tillgodo med det jag producerar här ändå:)

image780


Väldigt mycket av det jag skriver nu låter så negativt och pessimistiskt......Ja, visserligen är det i mycket så mitt liv ser ut nu men tro förr all del inte att jag inte finner lyckan i det lilla ändå:) För det gör jag.....Försöker verkligen även om det vissa dagar är svårt. Men glädjen finns där.....I de glada skratten från mina barn.......I solens strålar ( de dagar de behagar visa sig) och i mycket mycket annat......Ville bara säga det:)

image781


Kommentarer
Postat av: ejmis

Producera det du kan och vill, det är ju din blogg vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback