självbildstest...

Hittade ett test hos ejmis


Dina svar visar en person där både självkänslan och självförtroendet är lågt. Du upplever inte att du har något värde för den du är och att prestera bra är inte heller viktigt för dig. Möjligen är du deprimerad, inne i en livskris eller tappat fotfästet för en stund. Du kanske behöver söka kompetent hjälp eller se åtminstone till att få prata med någon du litar på om din livssituation.

Jag kan ju inte påstå att jag verkar vara speciellt fylld av självkänsla:)



här kan du själv göra testet


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag har gjort de, stämmer si så där!!
Ha en bra dag!!

Postat av: Anna

Intressant test! jag lånar det...

2007-08-29 @ 21:26:45
URL: http://annaeriksson.blogg.se
Postat av: Mija

Jag har också gjort testet nu.... skrämmande slående måste jag säga.. KRAM på dig vännen ♥

2007-08-30 @ 11:29:45
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Då får vi väl hjälpas åt...! Jag finns alltid här om du behöver mig, det vet du!! Jag tror på dig - alltid! Det får låta hur dumt som helst..jag har aldrig träffat dig i verkligheten - men... genom din blogg har jag lärt känna en stark och kärleksfull människa, som gör så gott hon kan - med de förutsättningar hon fått.. och jag vill gärna vara hennes vän! Så jag tror verkligen på dig - och jag finns här!!
Jag gjorde också det där testet! Å jag är lite rolig/dum när det gäller sådana här tester och horoskop.... jag tror på det när det är bra, men är det dåligt då tror jag inte ett skvatt på det!!
Mitt resultat sa:
Dina svar visar en person med hög självkänsla kombinerat med ett lågt behov att prestera, ett lågt självförtroende. Troligtvis bryr du dig inte ett skvatt om att lyckas i karriären, utan är mer av en livsnjutare. Kan vara lite av tjuren Ferdinand som föredrar att sitta under korkeken och lukta på blommorna. Fortsätt att njuta!
DET TYCKKER JAG VAR BRA!! En tjuren Ferdinand i Elisabetformat...utan svans!!! Det tror vi på idag..! Starta njutningen!!
Ha det gott.. min goa vän!!
Många många kramar...

2007-08-30 @ 13:38:27
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback