slut på semestern.......

image738

Jaha, då var det dags att jobba igen då.........Vet inte riktigt hur det känns:) Rätt skönt på ett vis men också kommer stressen tillbaka......Man ska ju hinna så mycket. Om två dagar börjar sen skolan igen och sen kommer man väl in i sina gamla rutiner igen, skulle jag tro:)

image739


Tack till er som stöttar så fint i mitt förra inlägg.......Känns skönt att någon i alla fall känner med en.....har funderat fram och tillbaka om jag skulle ta bort inlägget då det känns både utlämnande och patetiskt, men kom fram till att låta det vara då det faktiskt speglar hur jag mår eller mådde den dagen.......Det går ju upp och ner, mest ner men i alla fall.......Alla dagar är inte lika hemska, tack och lov. Men jag är rädd att jag håller på att gå in i depression så jag passar på mig själv massor.......Eftersom det sägs att deprimerade inte har sjukdomsinsikt så är jag ju inte där än......

Jaja, nu jobbar jag i alla fall tre dagar i rad och sen till helgen också.......Så det är både intensivt och lite smygstartande:)

Hoppas att alla haft en underbar sommar...........Förresten, vad passar bättre än regn på första arbetsdagen:) Just vad vi har här:)

image740

See ya.......

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

En stor kram!

Postat av: Gabriella

Ha en fin dag!!

2007-08-21 @ 08:08:44
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Borthy

vad har du gjort på semestern och hur var det att komma tillbaka till jobbet?

2007-08-21 @ 20:24:58
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback