äntligen hemma.....

image1275


Nu var det slut med jobb för denna helgen.....Tack för det:) Nu sitter jag hemma i köket med en kopp kaffe och datorn framför mig..... Idag ska jag minsann bara ta det lugnt. Ingen julstress här inte:) Den tar jag nästa helg istället.......När lönen kommit. Fast det vet i sjutton om jag tycker att jag någonsin stressar inför julen....Är rätt så cool med det. Det enda som stressar mig är att alla verkar ha råd att handla sååå himla mycket.....Men inte vi:(. Fast jag försöker hitta ett lugn där också.....Tycker egentligen att julen är sjuk som mest handlar om klapparna. I år får mina barn minimalt med julklappar och det gör dem lite ledsna men de förstår. Jag kom igår att tänka på en sak som jag ska ta upp med hela familjen..... Vi ska vara tacksamma att vi överhuvudtaget kan fira jul i år......
 I somras trodde jag aldrig detta, men nu sitter vi här i en ljus och varm lägenhet.... Vi får skänka våra tankar till den eller det som hjälpte oss.......
 Detta får bli vår gåva i jul:)

image1276

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Skönt att allt? ordnat sig!!
ta de nu lugnt å njt av din lediga söndag!!
ha det gott!

Postat av: ejmis

Visst är det hysteriskt med allt handlande i jultider.
Lagom är bäst. Det handlar mer om att umgås och äta gott tycker jag.
Ha en skön söndag!

2007-12-16 @ 11:53:49
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Bara en vacker människa kan tänka så.... det är väl med sådana gåvor som julen handlar om?
Tacksamhetens gåva....

Du är sanneligen en av de vackraste människor jag vet!! Så är det bara... och jag är så tacksam att jag fick möta dig!

Hoppas min vän, att du får en fin och varm 3:e advent med din familj...

Varm kram...alltid!

2007-12-16 @ 12:27:53
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback