dagen....

image1355

Åh, vad jag tycker det är jobbigt när alla är lediga..... Ingen lugn och ro överhuvudtaget och nästan ingen chans på datorn...... Gnälliga ungar och tråkig gubbe är vad man får dras med =).
Och så bara äter jag.....hela tiden. Några ätdagar till sen måste jag hålla igen ju...... Kommer snart inte i mina älskade jeans längre...shit vad de stramar. Jag gav faktiskt 600 kronor för dem så jag måste hålla mig kvar i den storleken...... På ett par veckor nu har jag nog ökat fyra-fem kilo.....det är inte acceptabelt. Nåväl.... slutgnällt nu=).
Det var i alla fall trevligt att ha gäster idag...... När de åkte hem så följde dottern med dem ner till Malmö för att fara till pojkvännen.......

image1354

Vet ni..... Helt otroligt, men min stora, lilla son.....femton år gammal och ganska blyg, har skaffat flickvän=) Sååå himla sött..... Höll det hemligt för oss, antagligen för att det var "pinsamt", men syrran upptäckte det på msn=). Jag tycker det är såå himla gulligt och det gör mig varm om hjärtat. Denna kille behövde verkligen detta för att växa och känna sig som andra i sin ålder.

I morgon ska mina killar klippa sig.... Verkligen välbehövligt=) sen ska stora sonen åka till Malmö för att umgås med sin syster och hennes pojkvän ett par timmar..... Få känna sig stor en stund=). Då ska jag passa på och fara iväg och inköpa lite underlakan och handdukar till hemmet, för sådant har vi ont om..... Tror jag ska passa på och kolla rean också....Kanske hittar jag något kul=). Behöver både jacka och skor...... Mina jympadojor läcker och de är skönast att använda ju=/.

image1356

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja det är lätt att lägga på sig några kilo vid jul =(

Postat av: Borthy

Gillar att läsa om ditt liv och din dag!
Vi kanske kan sporra varandra lite om några dagar med ett hälsosammare liv? Jag vill gärna att mina jeans ska sitta lite mindre spänt också och jag är en riktig slapphög! Antar att det är för att jag just nu inte tränar som ryggen gör så jäkla ont! Nu skla vi bli hälsosammast och starkast, eller hur!

2007-12-26 @ 19:29:15
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback