dagens tomte...

Ooooups.....

image1300

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Min vän... jag vet att jag är lite osynlig här och där nu, men det får vara så ett tag nu! Men jag vill att du ska veta att jag har dig allt som oftast i tankarna.. men att jag måste tänka bort lite... ja, du vet.. fokusera på det som är här och just nu, och speciellt nu när julen närmar sig med stormsteg! Jag hoppas du förstår...?

Vad jag också vill säga, och som jag sagt förut... jag beundrar dig för mycket, men mest beundrar jag dig för din så otroligt starka förvissning om att allting löser sig!!
Jag vet ju att du har gått igenom, och fortfarande går igenom så mycket som är tufft, och ändå... ändå så kan du skriva: det löser sig på något sätt! Det är bara så starkt och beundransvärt!!

Tack för att du finns, min vän.... alltid!!

Varm kram... också alltid!

Postat av: Åsa.S

Oj då, så det kan gå! hihi

2007-12-19 @ 11:21:06
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback