dan före dan före dopparedan....

image1328


Det blev inte mycket bloggat igår inte...... Kände mig alldeles ledsen och nere efter en del saker som hände och sen var det ju jobb, där jag förövrigt fortfarande är =)
Idag blir det inte mycket heller för det är julklappsinköp som gäller.....Sen kommer mamma och ska byta julklappar i eftermiddag och sen ikväll ska maken och jag köpa maten till jul. Så jag återkommer väl någon gång ikväll igen.... Då ska jag visa mitt pepparkakshus =). Det blev halvfint..... Snett och vint är det men det värsta gick att trolla bort med glasyr och godis.....
Hoppas alla får en fin lördag och önska mig lycka till bland alla galna julklappsinköpare =)

image1329

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Min vän... vill inte du ska känna dig ledsen! Nu när julen står för dörren, och allt...!!

Men jag skickar en kram i tanken... och sen så har jag skickat ett litet mail!

Stor julkram till dig..

Postat av: babla på

hej hopp inte bra! upp med hakan ta fram armbågarna upp till kamp med alla julhandlande tanter och gubbar( men är det inte TOMTEN som ska fixa detta)det är ju han som ska komma med ALLA klappar till oss...????? ELLER????

2007-12-22 @ 10:52:40
Postat av: Mija

Galna är ordet.. Herregud. Hatar julhetsen i affärerna... :( Hoppas du har det bra ♥

2007-12-22 @ 18:54:46
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Mija

Ps. Inte gör det nåt att huset är vint och snett. Det är ju det som är charmen med hemgjort ;)

2007-12-22 @ 18:55:34
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Borthy

Klart jag önskat dig lycka till! Överlevde du? Hoppas du hittade vad du planerat. God jul och kram!

2007-12-22 @ 18:57:14
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback