granen

image1261


Nu är granen klar..... Men hu vad allt luktar muggigt. Det har legat i källaren i gamla huset fram till vi flyttade och där har nog varit lite fukt eller något... Apa luktar det i alla fall. Nu har jag tänt aromaterapioljelykta i vardagsrummet.... Med en förhoppning att det ska lukta mindre.... Kan ju för sjutton inte gå ut och köpa allt nytt..... Ska nog köpa grandoftljus också tror jag.... Eftersom det är plastgran går vi ju miste om juldoften:)

Nu ska jag ha nybryggt kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Borthy

Men du, om det är en plastvariant kanske den kan ta sig ett dopp i badkaret?
Jag har bara haft riktiga granar men ett år hade en katt pissat på granen och hela julen stank det sedan kattpiss i vardagsrummet, pestäckligt! Jag är lite inne på en oäkting framöver också! Kram och trevlig helg.

Postat av: Think Twice

Ingen dum ide med plastgran+doft, har inte haft någon gran på flera år pga plastbrist, men det verkar som fler o fler köper plastgran och dom tar inte så stor plats heller om jag fattat det hela rätt!
Hoppas du får bort den unkna lukten, tror på Borthys ide!
/Kram

2007-12-14 @ 12:53:46
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Gabbi

NOPEE!!
Ingen plastgran här inte!
I dag ska vi köpa gran, kungsgran..

2007-12-15 @ 08:12:20
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback