hej igen....

Hemma...... Har hunnit äta middag också minsann. Dottern och jag blev så sugna på risgrynsgröt med saftsås så vi köpte det och hade till middag...*mums*. Jag blir så attans trött i kroppen av att vara iväg sådär flera timmar. Fy vad trist det är....Och sen blir jag så stressad av alla människor överallt. Jag får nog snart bosätta mig på en bergstopp någonstans....Som värsta eremiten=).
Nu ska jag sitta en stund och vila sen är det dags för pepparkakshusbak. I år är jag lite lat.....Har färdigköpt deg=). Men jag ska göra ritningar själv.... Tror att jag ska göra ett prinsesslott. Hittade värsta söta chokladlinserna ju... Hjärtformade pastellfärgade. Så då måste det ju bli ett prinsesslott. Får väl se om jag lyckas få ihop en bra konstruktion=)

image1323
"Hemmaritat i paint".....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Du visar väl en bild sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback