i skolan...

  • Om inte första bänken sitter stilla så tar jag och kastar ut den i korridoren!
  • En del har fått värde 0, andra har fått värde ingenting!
  • Lämna in det här så jag får se hur dåliga ni är.
  • Hädanefter ska de som är borta sätta sig på främsta bänkarna, så att jag kan se vilka de är.
  • Den första sten jag ser kastas på skolgården, den tar jag i örat och ger ett kok stryk!
  • Om ni inte låter bli att se ut genom fönstren, så stänger jag dom!
  • Den enda som har rätt är jag, fast jag hade fel.
  • Om inte pratet upphör så ska jag straffa den skyldige eller, om jag inte får reda på honom, dem som sitter bredvid honom.

Även detta lånat av: trivialtnonsens

image1312





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback