inte lyckat...

image1242



Tyvärr blev det inte så bra idag.... Grabben låser sig totalt och säger inte ett ljud när de frågar honom något.... Men kanske kan de få något ut av det också.... De ser ju i alla fall hur han reagerar i sådana situationer. Nu har han cyklat iväg till skolan, efter att först ha försökt köra med "jag är sjuk" snacket......
Jag är så attans trött.... Det vill inte ge med sig.. Skulle nog kunna sova en hel dag, eller det känns så i alla fall...... Har just käkat frukost och jag undrar vad i hundan jag ska äta för att min mage ska må bra.... Åt några grova mackor med ost på och det var tydligen urdumt. Det är det värsta min mage vet....bröd och ost.... men vad gör man när man är sugen på just det? Magen gör ont nu och känns alldeles uppblåst.... Skitmage.
Nu får jag i alla fall vila lite innan jag sticker till jobb... Förstår inte varför jag känner mig uppstressad för....Det känns som om jag alldeles strax måste dra men jag har ju faktiskt två timmar innan dess.... Lugna ner dig nu A...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är sjuk snacket är ju en klassiker

Postat av: Åsa.S

Hoppas resten av din dag bli bra!

2007-12-12 @ 11:54:31
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback