jävla gnäll....

image1246


Just nu är min blogg en gnällblogg...... Känner det när jag sitter och tänker på vad jag ska skriva... Inget som är kul händer just nu och allt (eller nästan allt) är skit. Men jag känner att det är bättre att få ut det här där ni kan välja själv om ni vill läsa, än att låta det gå ut över folk i min omgivning...... Lite väl mycket stress just nu. Jag satt innan idag på jobb och gick genom mitt schema över julen och tack och lov kommer jag att få en sammanhållen ledighet på sex dagar utan att behöva ta ut semester...... Ska bli så skönt att vara ledig från allt ett tag.... Får väl se om man kan skicka iväg någon av bråkstakarna också ett par dagar så får jag riktig lugn och ro:). Nu ska jag försöka kurera huvud- och nackvärken......

Kommentarer
Postat av: Satu

MY GOD- det kunde vara jag som skrivit inlägget!

ha ha ska man skratta eller gråta?
Iallafall skickar jag 100 varma kramar BUMS i en TAXI till dig!

Hoppas huvudvärken och nackvärken ger sig-men jag tycker att din karl ska offra sig och massera!!!

Gonatt och hoppas du sover gott! =)

Postat av: Gabriella

Hej! Tack för din kommentar o för att du läser hos mig :) Morots juice is da shit :-D Dagen blev OK faktiskt hoppas din varit det med!

2007-12-12 @ 21:17:59
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Du skriver vad du vill i bloggen. Det är ju det den är till för. Vi går ingenstans!/Kram

2007-12-12 @ 22:13:37
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback