julskinka.....och raketer....

Idag blev julskinkan pizza.......
Japp, det är recykling i ett nötskal =)

image1383




Fy fabian vad jag blir störd på dessa förbaskade raketer..... Jag undrar hur i hälsingland ungdomarna får tag på dem..... Är det verkligen så att handlarna säljer till minderåriga? Eller är föräldrar så dumma att de köper till dem? Jag blir så förundrad av de föräldrar som inte är mer rädda om sina barn. Ja, jag vet att det finns föräldrar som låter sina barn smälla. Senast i går kväll var det en kille på tretton som smällde från sin balkong, vid mitt jobb... Och föräldrarna var hemma=O. Hur tänker man??? Min stora son som är femton kom hem idag och ville att jag skulle köpa till honom.... Att smälla nu=O. Tror inte det killen. Möjligtvis en eller två på nyårsafton under kontrollerade former...... Man måste vara försiktig, det är ju farliga grejer......

image1384

Kommentarer
Postat av: Borthy

Bra att du står på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback