lång dag....

image1272
Bild från http://www.skane.com


Oj, vad jag är trött nu..... Verkligen en lång dag det här. Mycket att göra på jobbet.... eller, inget jättejobbigt men ändå. Gått flera timmar i Lund idag och trängts med galna julklappsköpare.... Det är ingen lätt match;). Var en sväng in om domkyrkan med.... Blir alltid lika imponerad av denna kyrkas storlek och "ålderdom". Att den kan stå kvar efter sååå många år. Kallt som attan var det också idag och jag hade klätt mig lite lagom fel:). Att vara ute sådär i flera timmar tar på krafterna.....Nu har jag bara natten kvar på jobb sen får jag komma hem till min lediga söndag. Ska bli skönt....Nu måste jag gå och lägga mig innan jag faller samman över tangentbordet.... Förlåt om jag inte orkar komma in hos er och kommentera i dag..... Trött som sagt.
Natti, natti....... Sov sött.

image1273

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Förstår alldeles precis hur du känner dig.... mitt emellan jobbet och familjen ut och trängas med galna julklappsköpare!! Slut på alldeles!!

Tack för receptet på kasslergratängen! Den ska väl även en sådan inte-i-köket-vara-människa som jag kunna fixa till! Hoppas jag!

Sov så gott... det är dig verkligen så väl unnat!

Varm kram...alltid!

Postat av: Gabbi

God morgon!!
Va skönt med ledigt, de har faktiskt jag med, men nu på måndag drar det igång, ända fram till den 29:e jobbar jag! *sucka*
Ha en fin söndag!

2007-12-16 @ 07:15:17
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback