lördagskväll.....

image1159


Det blev en intensiv hektisk dag......Kom hem från jobb i förmiddags och väckte lillkillen. Efter frukost bar det iväg till tågstationen för färd till Hässleholm....Japp, vi fick tack och lov tag i en jacka till honom. En jättesnygg blårutig historia med päls på kapuschongen från JC young...eller vad det heter;). Det var trettio procents rabatt också, så det blev ganska billigt.....420 kronor får man väl kalla överkomligt i dagens läge....
Jag handlade lite till mig själv också:) Svarta leggins, multifärgade jättefina raggsockor och en jeansklänning som säkert inte är modern längre.....Alla skulle ju ha den i somras.....Men jag bryr mig inte för den var fin och billig:).
När vi kom hem till byn igen så var det dags för pyntning....Så nu är det också färdigt. Jättefint blev det här hemma....Får se om jag visar upp det någon dag i det närmaste.
 Nu har vi precis avslutat kvällsmaten. Vi åt tortillas med tacokryddad köttfärs.....Det var smarrigt:).
Får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken ikväll....Just nu är jag jättetrött och ska upp i morgon för då är det dags att jobba igen.

image1160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback