morning....

image1375


Japp, det gick att somna igår..... efter många om och men. Jag hade nästan somnat in när värsta "arabmusiken" började spelas på högsta volym =O. Jag störtade upp ur sängen och svor lite..... Sen tog jag tag i en stol och drämde den i golvet ett antal gånger. Sen blev det tyst =). Fy vad jag avskyr sådan nonchalans..... Att inte ta hänsyn. Jag är glad att jag inte bor här.... Sover bara här några nätter i månaden, men tänk på stackars tanten på bottenvåningen precis under väsnarna. Fattar inte hur hon står ut.

Nåväl... Jag har sovit gott i alla fall och än en gång vaknade jag tio minuter innan klockan skulle ringa =).
Nu har jag lite att göra här eftersom jag får gå hem en timme tidigare idag.... Bäst att bli färdig med sina göromål innan man blir avbytt. Sen drar jag till frissan.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

God Morgon!!
Ha en bra dag, å lycka till hos frissan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback