sjukling...

image1213


Idag vaknade lillkillen med en förfärlig hosta och ont i halsen..... Får väl se vad det kan bli av det, hoppas han slipper bli sjuk. I vår familj är vi nästan aldrig sjuka.....Halsont och hosta brukar gå snabbt över så jag hoppas det är likadant denna gången. Peppar, peppar;)
Idag ska vi äntligen ta tag i det sista av uppackningen....Nu ska vi slippa alla kartonger som står framförallt i vårt sovrum. Jag tycker att jag inte gjort annat än jobbat sista tiden så nu när jag har helledig helg ska jag verkligen ta tag i hemmet:)
Ska även fixa till barnens rum.....Få upp tavlor och lite annat.
Ha en fin lördag.....

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej där!
Tack för din kommentar..
Jag såg att den visar lite konstigt nu ja.. när jag kollar med explorer så visar den att det är mozilla.. så det där får jag allt ta o kika över.

Tack så mycket!

Postat av: Elisabeth

Trist när barnen är sjuka.. jag håller tummarna för att det inte blir värre för din lille kille!

Kom ihåg att bara vara, och att njuta också när du är ledig..!! Du jobbar så mycket, att du behöver vila också emellanåt..!

Varm kram... alltid!

Ps. Tack vännen... vad skulle jag göra utan dig?

2007-12-08 @ 15:59:22
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Julia

Själv har jag fallit i en rejäl förkylning, mindre roligt. bara att hoppas på att det går över snart.

2007-12-08 @ 17:04:40
URL: http://pikadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback