sorgligt...

Vad är det egentligen vi lär våra barn? Att det är OK att skylla ifrån sig....Att man inte behöver ta ansvar för sina handlingar.....Att det är OK att slå ihjäl en annan levande människa????? FY F*N säger jag för dagens samhälle....Jag blir så ledsen och känner mig oerhört maktlös.....
Jag satt och läste Brita Svenssons
Krönika i expressen om rättegången mot Riccardos misshandlare/mördare...... Det är fanimej sanslöst...Jag kan se dessa nonchalanta killar framför mig....Ansvar- vad är det?
Läs gärna krönikan och få en tankeställare....

image1299
bild: Brita Svensson

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Det är sorligt vad lätt man kommer undan med hemskheter nuförtiden./Kram

Postat av: mia dh

Horribelt.

2007-12-18 @ 23:22:36
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback