tack....



Jättetack för alla fina kommentarer idag =). Förlåt att jag inte har kommenterat hos er idag.....Har bara inte haft någon ro i kroppen att sitta här. Jag har varit hos er och läst men orkade inte skriva=/.
 Jag lät lillkillen ha datorn och vet ni vad???? Jag satt minsann ner och såg en hel film.........Det gjorde jag faktiskt igår med på jobb. Länge sen det hände sist. Igår såg vi ensam hemma 3 och tjo vad jag skrattade..... Härligt förlösande det där med skratt.
I kväll såg jag någon film om en Alv......I slutet när alla sjöng för att ge tomten julstämning så släden skulle lyfta då började minsann jag nästan gråta=). Helt sjukt.....Men jag bara rös i hela kroppen och kände tårarna komma. Men det var bäst att inte visa det..... Tror att familjen hade skrattat på sig om de sett att jag satt och grät till en tomtefilm:/.




Jaja...Nu var det min tur att inte kunna ladda upp bilder =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback