Tre saker om mig.....



Jag hittade den här
utmaningen hos
Käthe och tyckte den skulle vara kul att göra själv.

image1294

Tre ställen jag bott på:
Arlöv, Malmö och Höör

Tre jobb jag har haft:
Brevbärarvikarie, barnsköterska, vårdbiträde

Tre jobb jag skulle vilja ha:
Konstnär, designer, kontorist!

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Hrm.....Danmark, Italien, Monaco

Tre drömresmål:
Irland, Island, ?????

Tre favoriträtter:
Kasslergratäng, kebabrulle, fläskfilé......

Tre rätter jag inte gillar:
Nyponsoppa, Böngryta?, falafel

Tre bloggar jag läser dagligen:
mamsenCamillaGlansigyta  (och många fler)

Tre laster jag har eller har haft:
Kaffe, cigaretter och pepsi max....

Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
Svenska, bild och engelska

Mitt sämsta ämne var:
Matte

Gör gärna utmaningen............

Kommentarer
Postat av: Satu

jasså?

kanske det?
Men varför görs det inte så i nya lägenheter?

Ibland kan sånt här driva mig till vansinne alltså. Kan fundera och fundera... hahah

Postat av: ejmis

Den ska jag göra vid tillfälle =)

2007-12-17 @ 18:03:17
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: ejmis

Färdig! =)

2007-12-17 @ 19:30:27
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback