välkommen till mellanmjölkens land...

image1209



Ja, vad kan man säga om Idol- finalen? Jag känner på mig att Marie kommer att vinna det hela..... Så typiskt lagom-sverige....Hon sjunger jättevackert JA....Men ack så slätstruket.... Amanda tar inte alltid alla toner rätt men wow vad cool hon är.... Hon lyfte ju hela vinnarlåten från schlagernivå till något helt annat. Plötsligt blev ju den tråkiga låten hur cool som helst:) Jag vet inte vem jag vill ska vinna....Det är ju dock nästan alltid tvåan som vinner mest på det hela och jag vill ju inte att Amanda ska stoppas in i tråkfacket som det ju blir med en snabbproducerad platta......Men ändå så vill jag ju se henne som vinnare. Aja, skit samma....bäst är hon ju ändå;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kände samma sak. När Marie framförde vinnarlåten tänkte jag bara: "Jaha ja, ännu en ballad till som låter som alla andra". När Amanda sjung kom en rysning längs ryggen och en tår bildades i ögonvrån. Shit, hon är magisk!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback