värdelöst vetande.....

Hittade detta hos Satu .....var tvungen att göra det:)


BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: JEPP...... Too often ;)
Gnälla: Alltid
Sova: Gott
Ha ångest: ofta
Skada dig själv med flit: Nej..... Rädd att det ska göra ont:/
Ta mediciner du inte borde ta: Nja...
Vilja dö: Det händer då och då.... downperioder.
Drömma mardrömmar: Inte ofta. minns inte det i alla fall
Drömma sexdrömmar: Nope....
Klä dig i svart: ALLTID
Gå till kyrkan: Sällan..
Gå i skolan: Titt som tätt...
Röka: Jepp....Tyvärr
Ha sex: Jo...det händer:/
Ljuga: försöker undvika det..
Hata folk: Tror inte det...
Lita på folk: Är tyvärr väldigt godtrogen....Tror gott om de flesta.

VEM :

Saknar du: Vänner
Vill du döda: Ingen....tror jag;)
Rörde dig sist: Största sonen
Vill du slå: My husband....
Kysste dig sist: maken....tror jag
Vill du kittla: lillkillen...
Kramade du sist: Största sonen
Vill du prata med: Dottern
Skrek du på sist: Grabbarna bus... När de inte steg upp i morse...
Vill du vara som: Någon som alltid har tid och ork att vara trevlig och snäll...
Sårade dig sist:  Svårt att säga....
Vill du bli galet full med: Ingen..... Dricker ej.
Gjorde dig riktigt glad senast: En lärares ord om sonen igår....
Fick du sms från senast: Telenor:) Jippie...
Ringde dig senast: Försäljare...Skröfs som kan hålla sig borta.
Är vackrast på jorden: Mina barn!

HAR DU :

För många vänner: Nix
Förföljelsemani: Ibland......
Tvångstankar: Ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Panikångest....
Någon fysisk sjukdom: Perniciös anemi......Krångligt värre:)
Någon skada: Kanske....Har slagit huvudet en del gånger så allt är väl inte helt;)
Färgat håret: ofta
Brutit några ben: NIXPIX...
Några piercings: öronen Fast de går ej att använda....Klåda.
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: NEJ
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Tror inte det...
Tagit nakenbilder: XXX
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja..
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja...
Blivit dumpad: En gång =/ 
Velat vara otrogen: Tyvärr ja..
Varit otrogen: Nope....
Stulit någonting: Jo när jag var ung. TYVÄRR
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej....
Tuttat eld på nått: Jadå
Gjort något olagligt: Japp

HUR :

Svarar du i telefonen: Hej det är A.....
Fördriver du tiden: Bra fråga....
Mycket pengar har du: Lite
Tjänar du pengar: Jobbar....
Hur Ofta Bäddar du sängen: Då och då...Här stängs minsann inte in något kvalster:)
Hur Ofta diskar du:  Varje dag. I maskin:)
Hur Ofta städar du: För sällan...När jag har lust, eller allt förfaller;)
Många stör du dig på: Ganska Många
Hur Ofta träffar du din familj: Every day....Giv mig styrka....

TROR DU :

Att du kommer bli något: Men jag är redan någon ju.....
På rymdvarelser: Ja, se på mig......
Att folk tycker om dig: Ja, någon gör väl det....
På ett liv efter detta: Självklart
Att fiskar kan tänka: Kanske...
Att du kommer leva länge: Njaä....... Tror inte det faktiskt.

VÄLJ :

Katt eller Hund
Vitt eller svart
Varmt
eller kallt
Vatten eller land
Sex eller kyssar
Telefon eller internet
Musik eller tystnad
Bok eller film
Leva eller dö

Varsågod att låna listan!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback