misslyckad

Undrar uppriktigt varför jag sattes på denna jord......Allt jag gjort i livet är att misslyckas. Visserligen har jag "gjort" tre goa barn men det är nog det enda bra.....Tror inte att jag är så bra för dem. Varför lär jag mig aldrig av mina misstag? Jag gör samma fel om och om igen. Jag är en ekonomisk katastrof och har ständigt dåligt samvete för hur jag slösar.......Men ändå lär jag mig inte. Mår just nu som en stor skit och allt är bara fel,fel,fel. Bara gråter och känner mig ledsen, inget känns kul. Önskar att jag bara hade mig själv att tänka på, då hade jag inte tvekat............Men barnen går före allt annat, och jag tror att de behöver mig, hoppas jag. Jag ser inte ljuset överhuvudtaget.....förut när jag mått såhär så har jag någonstans ändå sett ljuset någonstans långt fram, men inte nu.
Ska försöka rycka upp mig och ta tag i livet men vet ej hur det går, skulle nog behöva prata med någon.......
Får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback