glad....

image636



Det är faktiskt riktigt kul att titta in här lite då och då......För trots att jag just nu inte kan skriva här inne så ofta så har jag ändå en trogen läsekrets:) Varje dag kommer ett tjugotal personer och tittar in.....Bara för att se om lilla jag skrivit något..............Det gör mig glad och rörd:)
Jag låg ju på den där "topplistan" innan och hade två- trehundra besökare om dan då och det var så klart jättekul men jag tror att det som gör mig allra mest glad är ni som kommer oavsett om jag skriver mycket eller lite......En dag kommer jag att återvända med fulla krafter ;)
Det må ta tid men det blir så.......  I´ll be back....


I Love you guys.........

image635



PS. Till Elisabeth......No topsecret här inte ;) 11 Juli är den "stora" dagen då jag blir ett år äldre.......DS.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken himla söt glass :D

Postat av: dilo

hhehehe rolig glass

2007-07-05 @ 22:54:09
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback