good morning..............

image684

Shit vilken skallebank jag vaknade med i dag då......Dunkdunk......Aj. Inga värktabletter har jag heller....såklart:) Jaja, hoppas det snart går över. Nu har jag i alla fall en god kopp kaffe framför mig.
Regnet kunde visst inte hålla sig här ifrån ;) Alldeles blött är det ute, så tydligen har det kommit i natt......Men nu ser det ut att kunna bli sol igen....I like :)
I dag är förmodligen dottern hemma, så då är det väl dags att ge sig ut på de där rollorna......Ska bli kul att se om jag klarar det:) Har egentligen jätteont i benen men ska göra ett försök bara för att vi behöver göra något roligt.....Också behöver vi få oss ett gott skratt:)

image685

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback