hej....

image690

Vilken underbar dag det blev i går......Strålande solsken och vi kunde sitta ute ända till klockan var över tio i går kväll...I dag är det mindre fint men det klarnar nog snart upp, det har tydligen åskat i natt och det är väldigt varmt.....

image691


Ja, i går blev då den efterlängtade rollerturen av då :) Shit vad vi måste ha sett roliga ut.......Först tog vi en vinglig tur runt kvarteret, dottern och jag sen satte vi oss hemma i trädgården för att vila......Shit, vad jobbigt det är...Men sen tyckte vi att det faktiskt var så kul att vi ville ge oss iväg på en längre tur:) Så det gjorde vi......Vi har nog varit en syn för gudarna ;) Det såg nog ut som om jag snart skulle till att lyfta så som jag viftade med armarna för att hålla balansen.....Någon stopp kan jag inte få på rollorna så när det var nedförsbackar var det bara att rikta in sig på närmsta lyktstolpe så fick jag minsann stopp på eländet......
Vi åkte en bra bit och sen satt vi och vilade en stund för att sen åka tillbaka hem....Allt som allt var vi nog iväg en timmes tid. Duktigt va??? Sen dök vi varsen stol i trädgården och drack vatten....Svettiga som attan. Är det någon som tror att jag har ont i benen i dag?

Kommentarer
Postat av: maria

Hm, jag gissar på att du HAR ont i benen idag...

Postat av: Elisabeth

Klarade du dig utan blåmärken? Såg liksom för min inre syn... dig..stopp stoppp..stanna...lyktstolpen.. åh, det blev nästan lite chaplin-roligt!!
Men jag måste säga: MODIGT är bara förnamnet! Jag skulle aldrig våga... din dotter måste tycka att hon har världens hippaste och modigaste mamma!!
Ha en strålande underbar dag... det ska jag försöka att ha..!!
Kram min vän..

2007-07-17 @ 10:56:03
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Åsa.S

Jag gissar på träningesvärken Allan! ;)

2007-07-17 @ 14:52:39
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ejmis

Aj aj misstänker att du har jätteont!!

2007-07-17 @ 15:20:04
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback